De Reunie... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Fred - WaarBenJij.nu De Reunie... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Fred - WaarBenJij.nu

De Reunie...

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

11 November 2009 | Nederland, Veendam

Namasté,

Hoewel het alweer drie maanden geleden is dat ik ben teruggekeerd uit India & Nepal was afgelopen zondag India/Nepal weer heel dichtbij.

Wij hadden namelijk in Vinkeveen een reunie. Er had iemand een film gemaakt van de reis en in aanwezigheid van de 15 hoofdrolspelers is de film in premiere gegaan. Hoewel de film niet in de bioscoop te zien is, kan die altijd op verzoek worden afgespeeld :) Het was een leuke film waarbij heel veel herinneringen weer boven kwamen. De film gaf een hele goede indruk van de reis en is naast de vele foto's een mooie herinnering aan een bijzondere reis.

Ook was het leuk om de andere medereizigers weer te zien. Het was gezellig en hebben veel gelachen.

Er waren veel fotoalbums te zien en ik heb in een aantal fotoalbums foto's gezien die ik heb gemaakt. Bijvoorbeeld van de Taj Mahal. Ik heb de enige foto waar de zon schijnt op de Taj en andere vonden het een mooie foto. Trots ben ik toch wel een beetje dat mijn foto's in andere fotoalbums te zien zijn. Dan heb je blijkbaar mooie foto's gemaakt.

De algemene vraag was wel aan iedereen: waar ga jij heen volgend jaar. Heel veel wisten het nog niet een aantal wel waaronder ik. Mijn wens is nog steeds om Nieuw-Zeeland te bezoeken maar goed dat zien we volgend jaar wel weer. Eén ding staat wel vast, waar ik volgend jaar ook heen ga mijn reisverlag blijf ik schrijven.

TOT VOLGEND JAAR!

Fred